Aster
Przejdź do strony upc.pl

Kontakt

Jeśli chciałbyś dowiedzieć się więcej na temat naszej oferty, uzyskać dodatkowe informacje lub zamówić wybrane usługi skontaktuj się z nami w najwygodniejszy dla Ciebie sposób.

Elektroniczne formularze kontaktu

Szybki i wygodny sposób kontaktu z nami.

Napisz do nas

Infolinia

Nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji w godz. 7.00 - 23.00 pod numerami:

801 014 014 lub 22 4 014 014
780 500 500 (z tel. komórkowych)

Koszt połączenia z numerem 801 014 014 - 0,29 zł netto (0,35 zł brutto) za minutę połączenia.
Koszt połączenia z numerem 22 4 014 014 - zgodnie ze stawką operatora. Numer bezpłatny dla klientów posiadających taryfy: Twój Komfort, Twój Czas, Twój Czas Plus oraz Twój Biznes.
Koszt połączenia z numerem 780 500 500 - bezpłatny dla Klientów dzwoniących z sieci komórkowej UPC.
W godzinach nocnych możesz zostawić swoją wiadomość na automatycznej sekretarce. Oddzwonimy.



Przedstawiciele Handlowi UPC

Chcemy być bliżej Ciebie. Do Twojej dyspozycji jest zespół profesjonalnych Przedstawicieli Handlowych UPC. Jeśli chcesz zamówić wizytę Przedstawiciela Handlowego kliknij tutaj. Oddzwonimy.

Przedstawiciel Handlowy UPC posiada specjalny identyfikator i nie jest upoważniony do pobierania gotówki.

Napisz do nas

UPC Polska Sp. z o.o.
ul. Murckowska 14c
40-265 Katowice

fax: 22 411 57 57

Salony

To nowoczesne placówki przystosowane do kompleksowej obsługi Klientów. W Salonach możesz załatwić wszelkie formalności, a także uzyskać szczegółowe informacje na temat naszej oferty. Zapraszamy!

Warszawa

  • al. Jana Pawła II 78 (przy Arkadii)
  • ul. Marynarska 13 (przy Galerii Mokotów)
  • pl. Hallera 6
  • Uwaga! Od 1 września 2012 roku biuro przy al. Jana Pawła II 27 jest nieczynne

Zapraszamy od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9:00 do 19:00 oraz w soboty, od 10:00 do 14:00.

Kraków

  • ul. Lublańska 38
  • ul. Kamieńskiego 51

Zapraszamy od poniedziałku do czwartku, w godzinach od 9:00 do 18:00 oraz w piątki, od 9:00 do 17:00.

Zielona Góra

  • ul. Bohaterów Westerplatte 13

Zapraszamy w poniedziałki i środy, w godzinach od 9:00 do 18:00 oraz we wtorki, czwartki i piątki, w godzinach od 9:00 do 17:00.

Wyjaśnienia płatności i windykacja

Informujemy, iż od grudnia 2011 nie są honorowane dowody wpłaty przesłane e-mailem bądź faksem, dlatego prosimy o nie przesyłanie potwierdzenia wpłaty.
Przypominamy, że zgodnie z Regulaminem świadczenia usług, za termin dokonania wpłaty uznaje się dzień wpłynięcia środków na rachunek bankowy Operatora.

Oferta dla Przedsiębiorców Telekomunikacyjnych

W związku z połączeniem UPC Polska sp. z o.o. (jako spółki przejmującej) z ASTER sp. z o.o. (jako spółką przejmowaną) od dnia 02 stycznia 2012 w ramach Dostępu telekomunikacyjnego w zakresie świadczenia usługi zakańczania połączeń w stacjonarnej publicznej sieci telefonicznej obowiązuje Informacja w sprawie warunków dostępu telekomunikacyjnego do sieci UPC Polska Sp. z o.o. w zakresie usług zakańczania połączeń w stacjonarnej publicznej sieci telefonicznej UPC Polska Sp. z o.o., zamieszczona na stronie www.upc.pl


drukuj